24 квітня 2017 року Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман та Харківський міський голова Геннадій Кернес відкрили центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс» в Адміністраціях Шевченківського та Київського районів.
«Прозорі офіси» відкриті згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів про реалізацію пілотного проекту на базі Шевченківського та Київського районів Харкова.
Центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс» (далі – Центри) розташовані в будівлях районних адміністрацій по пр.Науки, 17-а (Шевченківський район) та вул.Чернишевській, 55 (Київський район).
В Центрах будуть надаватися 236 послуг: 65 послуг управління праці та соціального захисту, 17 послуг Пенсійного фонду і 154 послуги Центру надання адміністративних послуг.
Відкритість, прозорість, оперативність, ліквідація посередництва, орієнтація на одержувача послуг – такі основні принципи роботи «Прозорих офісів».
Це офіси відкритого типу, без кабінетної системи. В офісах обладнані ресепшен, комфортні зони очікування і прийому документів, а також дитячі кімнати, де батьки можуть залишити дитину, поки зайняті оформленням документів.
Автоматизована система управління обробкою інформації дозволяє фахівцям Центрів автоматично формувати нові звернення; оперативно отримувати інформацію; надавати заявникам доступ до інформації про статус звернень; автоматично інформувати заявників про завершення роботи над зверненням.
Нові Центри повністю доступні для людей з обмеженими можливостями – обладнані ліфтами, пандусами, спеціальними санвузлами, візуальними знаками, звуковою системою оповіщення черги, інформаційними тактильними табличками. Прийом людей з порушеннями слуху ведуть фахівці, які володіють мовою жестів. Для зручності харків'ян створений сайт Центру соціальних послуг «Прозорий офіс» (www.prozoriy-office.kharkov.ua). Також всю необхідну інформацію можна отримати за тел. 725-03-33.
Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман надав найвищу оцінку Харкову в створенні «Прозорих офісів» та зазначив що цей приклад необхідно поширювати по всій території України.