Назва методики. Методичні рекомендації щодо визначення обсягу потреби підприємства роздрібної торгівлі в інвестиційних ресурсах.
Сутність методики. Методичні рекомендації передбачають логічну послідовність процесу визначення потреби підприємства роздрібної торгівлі в інвестиційних ресурсах і обсягу діяльності, зокрема ідентифікацію виду відтворення (звужене, просте, розширене), визначення типу (інтенсивне, екстенсивне) відтворення, прогнозування обсягу товарообігу і величини інвестиційних ресурсів.
Результати застосування. Застосування методичних рекомендацій забезпечує розробку і прийняття управлінських рішень щодо визначення потреби підприємства роздрібної торгівлі в інвестиційних ресурсах і обсягу діяльності.
Галузь застосування: Підприємства роздрібної торгівлі.
Сфера застосування: Інвестиційна політика підприємства.