Про це 25 січня, на засіданні постійної комісії з питань промисловості, економічного розвитку та власності Харківської міської ради повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.
За її словами, це найбільш затребувана послуга. Для того, щоб отримати її в електронному режимі, харків'янам потрібно буде зареєструватися в електронному кабінеті на сайті ЦНАП м. Харкова та прикріпити необхідні документи.
«Якщо не буде зауважень до оформлення заяви та наданого пакета документів, суб’єкту звернення буде надіслана відповідь або рекомендації щодо усунення недоліків у разі неправильного заповнення заяви або надання неповного пакета документів. Після чого людина зможе записатися на прийом через електронний кабінет, вибрати зручний для неї час і зручний за місцем розташування центр, де їй цю послугу відразу нададуть, тобто не потрібно буде чекати результат кілька днів. Процедура спрощується для зручності харків'ян. У майбутньому ми плануємо ще низку послуг перевести в електронний вигляд», – повідомила Вікторія Китайгородська.
Вона зазначила, що при цьому всі охочі, як і раніше, зможуть подавати документи у самому центрі.
Зазначимо, що всього у 2016 році в центри надання адміністративних послуг міста Харкова звернулося понад 520 тис. осіб.