Карта сайту

Прості поради допоможуть українцям «залишити гроші собі»: стартувала інформаційна кампанія щодо енергоефективності

08.05.2025

«Залиш ці гроші для себе» — Всеукраїнська кампанія з енергоефективності

1 травня 2025 року Міністерство розвитку громад та територій України, Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України та Данське енергетичне агентство спільно запустили всеукраїнську кампанію «Залиш ці гроші для себе». Головна ідея: енергоефективність — це не складна й дороговартісна «розкіш», а доступні та вигідні рішення, які дозволяють економити кошти та підвищувати якість життя.

Мета кампанії

Ініціатива спрямована на демонстрацію реальнихзних прикладів і переваг розумного енергоспоживання — від простих дій, які можна зробити одразу, до комплексних програм за державної підтримки.

Дослідження та статистика

Нещодавні дослідження показали:

  • 72% українців намагаються впроваджувати принципи енергозбереження у повсякденному житті.
  • 58% респондентів зазначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження.

Коментарі

«За 3 роки випробувань війною українці усвідомили критичну важливість енергоефективності. Здебільшого, це не завжди складні технічні рішення, а наше з вами буденне життя. Навіть невеликі зміни у поведінці з акцентом на енергоефективність можуть дати відчутні результати. Використання енергоефективних ламп, терморегуляторів чи побутової техніки класу «А», або правильні налаштування бойлера чи морозильної камери вже дозволяють економити кошти та залишати їх у сімейному бюджеті. Наше завдання — говорити про це просто й переконливо, щоб принцип «енергоефективність передусім» став нашим стилем життя — від маленької української родини до громад і країни в цілому», — коментує голова Держенергоефективності Ганна Замазєєва.

Партнерство з Данією

Одним із партнерів кампанії є Данське енергетичне агентство.

«Данія — один із європейських лідерів у сфері енергоефективності та держава, яка непохитно підтримує Україну. Данське енергетичне агентство накопичило значний досвід у заощадженні енергії, яким ми прагнемо поділитися. Сподіваємося, що завдяки цій кампанії українці відкриють фінансові переваги енергоефективності. Розумне споживання енергії сприяє сталій роботі енергосистеми та підвищує стійкість українського суспільства», — підсумувала Ібен Мьоллєр Сондергард, заступниця генерального директора Данського енергетичного агентства.

Дізнайтесь більше

Детальна інформація про енергоефективність доступна за посиланням: www.eeua.org.ua.