Вихід на міжнародний ринок та пошук партнерів за кордоном — наразі нове актуальне завдання для багатьох українських компаній.
Як і перед початком будь-якої справи, слід належно підготуватися та ретельно вивчити принципи роботи та «правила гри», проаналізувати ринок, тренди та вимоги до продукції. Вихід на іноземні ринки — не виняток.
Аналітики Офіс з розвитку підприємництва та експорту подбали про це заздалегідь та на регулярній основі розроблювали дослідження іноземних ринків, використовуючи дані таких міжнародних аналітичних баз таких як Statista, Passport Euromonitor, Mintel GNPD.
Наразі у вільному доступі розміщені понад 50 оглядів для таких секторів:
- харчові продукти,
- машинобудування,
- IT,
- меблі,
- одяг та взуття,
- фармацевтика,
- ритейл,
- парфумерія та косметика.
Детально ознайомитися з ними можна за посиланням: https://cutt.ly/rGRdNHz