Презентація відбулася в прес-центрі інформаційного агентства «SQ». Журнал вже тиждень читають пасажири поїздів «ІнтерСіті», протягом тижня він з'явиться на стендах аеропортів, а пізніше – в готелях і ресторанах Харкова, Києва та Львова.
Як повідомила головний редактор журналу Анастасія Смєхова, є журнали про моду, бізнес, вузькопрофесійні, а це видання саме про українців. «Ми зробили перший крок, щоб розповідати про нас, наших перемогах, наших містах», – зазначила головний редактор.
У журналі є такі рубрики «#ДИВОКРАЙ_UA», «#КУПУЙ_UКРАЇНСЬКЕ», «#UКРАЇНЦІ_ЗА_КОРДОНОМ», «#ПЕРЕМОГИ_UКРАЇНИ», «#ПОСТАТІ», «#НАШЕ_МАЙБУТНЄ».
Для першого номера створили спецпроект «Жінка-берегиня», в якому взяли участь співачка Ніна Матвієнко, актриса, телеведуча Наталія Сумська, вдова Героя України Тетяна Бондарчук, багатодітна мати Тетяна Савченко, дизайнер Анастасія Іванова, письменниця Леся Мудрак та інші українки, про чиї досягнення розповідають автори.
Рубрика «#ДИВОКРАЙ_UA» популяризує туризм в Україні та починається зі статті про Харків.
Як повідомив автор ідеї створення журналу Олександр Святоцький, Харків в сучасних реаліях саме те місто, яке відчутно змінилося за останні роки. Перший номер презентують у Харкові, і перший матеріал присвячений йому.
У статті, під назвою «Харків – місто-бренд», докладно розповідається про визначні пам'ятки і улюблених місцях городян – сквер «Стрілка», Дзеркальний струмінь, площу Конституції, сад Шевченка, пам'ятник Кобзарю, про площу Свободи, Саржин яр, канатну дорогу, Центральний парк культури і відпочинку імені Горького, про новий Регіональний центр послуг, а також про міжнародні заходи, які проходять в місті.
Другий матеріал рубрики присвячений київській архітектурі, третій – фестивалю повітряних куль в Кам'янець-Подільському, а закриває рубрику стаття про українську Атлантиду – село Бакота, яке було затоплено в зв'язку з будівництвом Дністровського гідровузла.
Також в журналі можна прочитати про 15 фактів і міфів про Михайла Грушевського, про 15 українських перемог і досягнень, про художника Івана Марчука і 18-річного винахідника Миколу Музиченка.
Як повідомив в ході презентації секретар Харківської міської ради Олександр Новак, ініціативу створення журналу підтримав Харківський міський голова Геннадій Кернес.
«Цей журнал дав можливість розповісти про місто Харков великому колу людей, познайомити їх з нашими пам'ятками. Нам дійсно є чим пишатися, у нас проходять різні міжнародні заходи, які також відображені в цьому журналі. Нещодавно відбувся 5-й Міжнародний марафон, і ми спостерігаємо позитивну динаміку і за кількістю учасників, і за тими рекордами, які встановлюють в цьому виді спорту. Незабаром в Харкові пройде міжнародний туристичний форум. І цей журнал – ще одна можливість привернути до нашого міста якомога більше туристів. У міській раді затверджено програму, яка спрямована на розвиток туризму в Харкові, ми цим питанням цілеспрямовано займаємося, і я впевнений, що з часом наше місто буде відвідувати ще більше людей з інших міст і країн», – зазначив на презентації Олександр Новак.
За допомогу в створенні першого номера журналу «Uкраїнська мить» редакція видання передала Подяки Харківського міського голові Геннадію Кернесу, секретарю Харківської міської ради Олександру Новаку, директору Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторії Китайгородській.
У наступному номері журналу «Uкраїнська мить» українцям розкажуть про місто Запоріжжя та історію української державності.
Джерело: офіційний сайт Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету