Співробітники «Прозорих офісів», Регіонального центру послуг, а також Центру надання адміністративних послуг проходять тренінг-семінар «Рекомендовані стандарти обслуговування відвідувачів». Заняття проводяться кваліфікованими бізнес-тренерами за підтримки USAID та Міжнародної організації з розвитку права IDLO. Адміністратори розглядають різні алгоритми роботи і вчаться правильно виходити з конфліктних ситуацій.
«Заняття проходять з ініціативи Харківської міської ради. Учасниками цього семінару є 170 адміністраторів центрів надання адміністративних послуг та 130 діючих співробітників «Прозорих офісів», а також ті, котрі будуть працювати в нових «Прозорих офісах». Один семінар проходить повних два робочих дня», – розповіла заступник директора Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Ірина Юр'єва.
Адміністраторам, відзначають бізнес-тренери, варто починати розмову першими з відвідувачами і дотримуватися максимальної ввічливості, оскільки від цього буде залежати подальше спілкування.
«Дуже важливо утримувати ініціативу в розмові, тобто першими вітатися, першими посміхатися, вміти створити атмосферу психологічного комфорту, вибудовувати довірчі відносини з тими людьми, які приходять. Необхідно навчитися не втягуватися в конфлікт. Для цього досить сказати собі стоп, зрозуміти, що відбувається і таким чином переключитися», – каже Олена Доценко, координатор програми проект USAID «Зміцнення суспільної довіри» Агентства США з міжнародного розвитку.
Тренінг в минулому році пройшли 130 співробітників Регіонального центру послуг. Набуті навички, відзначили в Департаменті адміністративних послуг та споживчого ринку, істотно допомагають адміністраторам в роботі.