З 04 по 20 травня поточного року у сквері на майдані Свободи буде організовано та проведено ярмарок до травневих свят. 
Умови проведення ярмарку
	
		
			| 
			 Вид ярмарку: 
			 | 
			
			 Ярмарок до травневих свят 
			 | 
		
		
			| 
			 Строк проведення: 
			 | 
			
			 з 04.05.18 по 20.05.18 
			 | 
		
		
			| 
			 Режим роботи: 
			 | 
			
			 з 9:00 до 19:00 
			 | 
		
		
			| 
			 Загальна кількість учасників: 
			 | 
			
			 не менше 30 наметів або тимчасових споруд 
			 | 
		
		
			| 
			 Асортимент товарів: 
			 | 
			
			 продовольчі та непродовольчі товари, сувенірна продукція   
			 | 
		
		
			| 
			 Умови щодо зовнішнього вигляду: 
			 | 
			
			 намети сучасного дизайну або інші тимчасові споруди  з єдиним стилем оформлення, кожен намет повинен мати вивіску, на якій зазначена назва суб’єкта господарювання   
			 | 
		
		
			| 
			 Інші умови: 
			 | 
			
			 розпорядник ярмарку зобов’язаний проводити роботу щодо залучення учасників ярмарку; забезпечувати належний санітарний та протипожежний стан території ярмарку, та дотримуватись правил продажу продовольчих товарів, забезпечити вивезення твердих побутових відходів, охорону майна, підключення до електромережі (у разі необхідності), встановлення біотуалетів. 
			 | 
		
	
Суб’єкти господарювання, які мають намір виконувати функції розпорядника ярмарку, повинні протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем публікації, звернутися на ім’я міського голови із відповідною заявою у довільній формі.
 
	- У заяві необхідно вказати: повне найменування суб’єкта господарювання (ПІБ керівника юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця; місцезнаходження юридичної особи або адреса місця проживання фізичної особи-підприємця; контактна інформація).
 
	- До заяви додаються наступні документи:
 
–  копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців;
–  копія паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) (за наявності) для фізичних осіб-підприємців;
–  довідка з повними реквізитами суб’єкта господарювання (юридичної особи або фізичної особи – підприємця) підписана керівником;
–  інформацію щодо досвіду проведення ярмарків (у разі наявності);
 
	- Крім того, на паперових носіях додаються: 
 
–  схема розміщення тимчасових споруд з прив’язкою до місця дислокації  ярмарку (з назвами прилеглих вулиць, скверів, будівель, тощо ;
–  візуалізація зовнішнього вигляду тимчасових споруд та елементів декору відповідно до тематичної спрямованості ярмарку;
–  відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» у довільній формі надати лист-згоду на обробку персональних даних.
 
З метою прискорення обробки даних претендентів у кандидати на розпорядника ярмарку,  скановану копію вищевказаного пакету документів у форматі PDF або JPG можна надіслати на електронну адресу Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку за посиланням 
dpsr@citynet.kharkov.ua 
 
Відповідальність за достовірність відомостей у документах несе заявник.
 
З моменту реєстрації поданої заяви суб’єкт господарювання набуває статус кандидата у розпорядники ярмарку.
 
	- За день до початку роботи ярмарку, розпорядник надає до Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку інформацію щодо кількості тимчасових споруд, кількості учасників та асортименту товарів, що планується для реалізації.
 
__________________________________________________________________________________________________________________________
 
Організація ярмарків на території міста здійснюється відповідно до Положення про організацію та проведення ярмарків у м. Харкові, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 20.12.2017 р. № 925/17.