Сутність методики. Методика передбачає розробку цінової політики по товарних групах шляхом реалізації послідовних етапів: вивчення зовнішніх і внутрішніх факторів ціноутворення з конкретизацією методичного інструментарію оцінки їх впливу; визначення доцільності та меж цінової диференціації з виділенням товарів економного, масового і преміального сегментів; формування цілей цінової політики і вибір відповідного методичного інструментарію; прийняття рішень про ціновому діапазоні; контроль за реалізацією цінової політики.
Результати застосування. Застосування методичних рекомендацій забезпечує розробку і прийняття узгоджених за цілями рішень по ціноутворенню на продовольчі товари економічного, масового і преміального сегментів.
Галузь застосування: Підприємства роздрібної торгівлі.
Сфера застосування: Цінова політика підприємства.