- У заяві необхідно вказати: повне найменування суб’єкта господарювання (ПІБ керівника юридичної особи або ПІБ фізичної особи – підприємця; місцезнаходження юридичної особи або адреса місця проживання фізичної особи – підприємця; контактна інформація).
- До заяви додаються наступні документи:
- Крім того, на паперових носіях додаються:
Вид ярмарку: |
святковий «Ярмарок на Масляну» |
Строк проведення: |
з 10.02.18 по 18.02.18 |
Режим роботи: |
з 9:00 до 22:00 |
Загальна кількість учасників: |
не менше 30 наметів або інших тимчасових споруд |
Асортимент товарів: |
продовольчі та непродовольчі товари, сувенірна продукція |
Умови щодо зовнішнього вигляду: |
намети сучасного дизайну або інші тимчасові споруди з єдиним стилем оформлення відповідно до святкової тематики |
Інші умови: |
розпорядник ярмарку зобов’язаний проводити роботу щодо залучення учасників ярмарку; забезпечувати належний санітарний та протипожежний стан території ярмарку, вивезення твердих побутових відходів, охорону майна, підключення до електромережі (у разі необхідності), встановлення біотуалетів. |
З метою прискорення обробки даних претендентів у кандидати на розпорядника ярмарку, скановану копію вищевказаного пакету документів у форматі PDF або JPG можна надіслати на електронну адресу Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку за посиланням dpsr@citynet.kharkov.ua.
Відповідальність за достовірність відомостей у документах несе заявник.
З моменту реєстрації поданої заяви суб’єкт господарювання набуває статус кандидата у розпорядники ярмарку.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Організація ярмарків на території міста відбувається відповідно до Положення про організацію та проведення ярмарків у м. Харкові, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 20.12.2017 р. № 925/17.