Регіональний центр послуг відзначає свій перший День народження - його відкрили рівно рік тому за участю Президента України. На сьогоднішній момент – це візитна картка міста. Унікальність Регіонального центру полягає в тому, що вперше в Україні в єдиному просторі шляхом взаємодії 84 органів надаються 400 видів публічних послуг (соціальні, пенсійні, адміністративні, фіскальні, реєстраційні), розповіла директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради Вікторія Китайгородська.
«Регіональний центр був створений в найкоротші терміни з ініціативи Харківського міського голови Геннадія Кернеса. Сьогодні – це найбільший центр в Україні. Оперативність, відкритість, доступність, прозорість - це основні принципи роботи. За рік в центрі сформувався професійний, відкритий, дружний колектив і ми приділяємо велику увагу навчанню наших співробітників. Організаційний принцип роботи центру послуг (поділ на «Front-office» та «Back-office») дозволяє надавати за 1 день максимальну кількість таких послуг, як державна реєстрація актів цивільного стану, бізнесу, нерухомого майна, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, а також більшість соціальних, пенсійних і фіскальних послуг», – зазначила Вікторія Китайгородська.
У центрі можна зареєструвати шлюб за 24 години, місце народження дитини, оформити матеріальну допомогу, стати на квартирний облік і отримати інформацію щодо участі в програмах молодіжного кредитування. Крім цього, в Регіональному центрі тепер працює «Інформаційно-консультаційне вікно для іноземних інвесторів», яке передбачає спрощення організації бізнесу для інвесторів.
Також в центрі реалізована концепція підбору послуг з відкриття бізнесу – консультація по вибору діяльності, в тому числі необхідних документів дозвільного характеру, реєстрація бізнесу, взаємодія з фіскальними органами, оформлення документів дозвільного характеру, оформлення електронного цифрового підпису.
Регіональний центр послуг повністю обладнаний для людей з обмеженими можливостями. Встановлено інформаційні тактильні таблички, знаки і брошури з шрифтом Брайля, організовано звукове сповіщення електронної черги. Адміністратори Регіонального центру є сертифікованими фахівцями, які володіють мовою жестів.
Всього за рік Регіональний центр послуг прийняв понад 550 тисяч заявників, додала Вікторія Китайгородська.
«Ми не зупиняємося на досягнутому, щодня працюємо над оптимізацією, спрощенням системи отримання послуг. Ми із задоволенням ділимося напрацьованим досвідом. За минулий рік практично кожен день Регіональний центр відвідували офіційні делегації, наші колеги – представники муніципалітетів, центрів надання адміністративних послуг, громадських організацій, студенти. Щоденна спрямованість на якісний сервіс – наш стандарт роботи. Наш центр по праву вважається кращим в Україні», – зазначила директор Департаменту.