Послуга електронного цифрового підпису (ЕЦП) набирає популярності, констатують в Регіональному центрі послуг. Для того щоб її замовити, як і інші послуги, всі заявники спочатку реєструються в електронній черзі, а потім потрапляють на прийом до фахівця. ЕЦП знадобиться для замовлення будь-яких онлайн послуг, подання податкової звітності, заповнення декларацій, користування реєстрами і т.д. Оформити ЕЦП досить легко і просто. Пакет документів не складний. У Регіональному центрі цю послугу надають фахівці харківської філії державного підприємства «Національні інформаційні системи».
Зокрема, для фізичних осіб досить принести оригінал паспорта та ідентифікаційного коду, або ксерокопії документів. Для самозайнятих осіб (адвокати, нотаріуси, арбітражні керуючі) паспорт, ідентифікаційний код і ксерокопію свого свідоцтва для ознайомлення. У юридичних осіб такий же пакет документів, плюс ксерокопія наказу, завірена директором, про призначення на посаду. Для державних організацій додається наказ про призначення відповідальної особи. З детальним списком документів можна ознайомитися на сайті: https://nais.gov.ua/. Також там зазначено суми оплати для різних суб'єктів (від 192 грн. до 300 грн.).
Для всіх громадян, які захочуть оформити електронний цифровий підпис, потрібно заповнити електронну заявку. У Регіональному центрі це допоможе зробити фахівець. Також слід зазначити, що ЕЦП заявник отримує в день звернення. Фізичним особам потрібно принести з собою звичайну флешку або диск, державні установи зобов'язані використовувати захищені носії інформації.
Дану послугу в Регіональному центрі можна отримати з понеділка по четвер. Її надають з моменту відкриття центру (01.09.2017). На даний момент Регіональний центр послуг міста Харкова єдиний в Україні, серед центрів надання адміністративних послуг, де оформляють електронний цифровий підпис.