Національна мережа гіпермаркетів «Нова Лінія» – один з лідерів на ринку вітчизняного рітейлу в форматі Home Improvement і DIY. Основна стратегія компанії – завжди прислухатися до кожного покупця, розуміти, що йому необхідно і перебувати в постійному пошуку кращих пропозицій високоякісних товарів за доступними цінами.
«Нова Лінія» прагне задовольнити кожного покупця, гарантуючи наявність в магазинах якісного товару для будівництва, ремонту, декору та облаштування свого будинку. Основний принцип формування асортименту гіпермаркетів «Нова Лінія»: «Висока якість, сучасний дизайн, низька ціна». Спектр додаткових послуг, які пропонує «Нова Лінія», порадує найвибагливішого покупця.
«Нова Лінія» піклується про свого покупця і допомагає здійснювати покупки раціонально. Саме тому для постійних покупців діє унікальна система накопичення бонусів, а для юридичних осіб – дисконтна програма. Завдяки цим програмам, здійснювати покупки в мережі декоративно-будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія» стає вигідніше.