Назва методики. Методичні рекомендації щодо оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі.
Сутність методики. Методичні рекомендації передбачає логічну послідовність процесу оцінки (формування системи показників відповідно до цільових орієнтирів (прибуток, споживач, конкурент); підготовку інформаційної бази; оцінку параметрів і ефективності цінової політики; інтерпретацію результатів), технологію якісної і кількісної (що дозволяє отримати комплексну характеристику ефективності) і використання інтегрального показника для визначення рейтингу підприємства в конкурентній групі.
Результати застосування. Використання методичних рекомендацій дозволяє визначити рівень ефективності, виявити проблемні місця і прийняти обгрунтовані рішення щодо коригування цінової політики.
Галузь застосування: Підприємства роздрібної торгівлі.
Сфера застосування: Цінова політика підприємства.