7 серпня 2019 року в Харкові презентували новий соціальний сервіс «Мобільний кейс», завдяки якому громадяни деяких категорій можуть отримувати адміністративні послуги вдома.
За словами директора Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторії Китайгородської, даний проект реалізований спільно з німецькою федеральною компанією «GIZ». Так, німецькі партнери надали Харкову два комплекти «Мобільного кейсу», до якого входять ноутбук, портативний сканер і принтер, модем для доступу в Інтернет, акумулятор і веб-камера. Це обладнання дозволяє адміністратору оперативно виконувати свою роботу поза центром.
«Новий сервіс ми впроваджуємо для харків'ян окремих категорій, які не здатні самостійно пересуватися. За допомогою мобільного кейса адміністративні послуги можна отримати вдома, в лікарні, установі соціальної сфери. Скористатися сервісом можуть громадяни у віці 80 років і старше, особи з інвалідністю першої групи, громадяни, які отримують соціальну допомогу вдома, яку надають працівники територіальних центрів», – повідомила Вікторія Китайгородська.
За допомогою «Мобільного кейса» надаватимуться популярні послуги, такі як реєстрація місця проживання, зняття з реєстрації, реєстрація права власності, земельні питання та ін. В рамках соціального сервісу адміністратори виїжджають до заявника як для оформлення послуги, так і для вручення результату. Співробітника ЦНАП за межами центру супроводжує охорона.
Щоб замовити послугу вдома, необхідно подати письмову заяву з копіями документів, що підтверджують належність заявника до перерахованих категорій осіб, в Центр надання адмінпослуг на Гімназійній набережній, 26 або зателефонувати до колл-центру за номерами: 725-03-33 та (063) 725-03-33. Також можна відправити заявку на електронну пошту ЦНАП: dozvil@dozvil.kh.ua.
Джерело: офіційний сайт Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету