У Регіональному центрі послуг, який знаходиться на проспекті Тракторобудівників, 144 консультації громадянам почали надавати фахівці Головного управління Держпродпотребслужби в Харківській області. Прийом ведеться два рази на тиждень – по середах і п'ятницях з 09.00 до 13.00. Таким чином, підкреслила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська, в даному центрі хочуть зосередити максимальну кількість затребуваних послуг та консультацій.
«З огляду на актуальність питання в сфері захисту прав споживачів і кількість звернень, які надходять до Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку, ми спільно з Головним управлінням Держпродпотребслужби в Харківській області, організували прийом громадян в нашому Регіональному центрі послуг. Це важливі питання. Я сподіваюся, що ці консультації дозволять підвищити грамотність серед населення нашого міста в сфері споживчого ринку та в сфері захисту своїх прав», – підкреслила Вікторія Китайгородська.
При зверненні до фахівців, розповів заступник Головного управління Держпродпотребслужби в Харківській області Олександр Гордін, заявники приносять чек, який підтверджує покупку, гарантійний талон. Надані документи відправляють до Києва, їх розглядають, і далі фахівці Головного управління Держпродпотребслужби в Харківській області отримують дозвіл на проведення перевірки суб'єкта підприємницької діяльності. У разі підтвердження порушення прав споживачів – складаються адміністративні штрафи.