Суб'єкти господарювання зможуть реєструвати РРО на підставі реєстраційної заяви в електронному вигляді за спрощеною формою (без додатків). У Міністерстві фінансів України внесли ряд змін в процедуру реєстрації і застосування РРО та книг обліку розрахункових операцій (наказ від 20 вересня 2018 року № 773).
Нововведення почнуть діяти після затвердження Мінфіном порядків ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій. Також буде введений електронний обмін документами між виробниками (постачальниками РРО), суб'єктами господарювання – користувачами РРО, ЦСО і контролюючими органами. Вся необхідна інформація по РРО буде в реєстрах, що дозволить скоротити часові витрати працівників контролюючих органів на обробку документів.
Крім того, підприємства звільнять від обов'язку подавати для реєстрації РРО копії договорів про технічне обслуговування і ремонт РРО, укладених між виробником і ЦСО, підприємством і ЦСО (після введення Реєстру ЦСО). Створення та впровадження Реєстру примірників РРО, який містить інформацію щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації РРО, які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру РРО, звільнить підприємства від подання для реєстрації РРО копії паспорта РРО.
Таким чином, дані реєстрів стануть першоджерелом інформації про моделі (модифікації) РРО, виробників (постачальників) РРО та ЦСО, які обслуговують РРО, необхідної для реєстрації РРО. Ведення таких реєстрів буде забезпечуватися в електронній формі засобами інформаційних систем УКРІНФОРМ. Після впровадження реєстрів РРО та ЦСО суб'єкти господарювання отримають можливість подавати документи в електронному вигляді через Електронний кабінет. Порядок і терміни розгляду заяв, поданих в електронному вигляді, будуть такими ж, як і для заяв, поданих в паперовому вигляді.
Джерело: jurliga.ligazakon.ua