Карта сайту

ОГОЛОШЕННЯ

07.08.2018

З 23 по 26 серпня поточного року у сквері Стрілка буде організовано святковий ярмарок до Дня міста.

Умови проведення ярмарку

Вид ярмарку:

«Фестиваль Go-Go Food»

Строк проведення:

з 23.08.18 по 26.08.18

Режим роботи:

з 11:00 до 23:00

Загальна кількість учасників:

не менше 30 наметів або тимчасових споруд 

Асортимент товарів:

продовольчі та непродовольчі товари, їжа готова до вжитку, сувенірна продукція

Умови щодо зовнішнього вигляду:

намети сучасного дизайну або інші тимчасові споруди  з єдиним стилем оформлення, кожен намет повинен мати вивіску, на якій зазначена назва суб’єкта господарювання

Інші умови:

розпорядник ярмарку зобов’язаний проводити роботу щодо залучення учасників ярмарку; забезпечувати належний санітарний та протипожежний стан території ярмарку та дотримуватись правил продажу продовольчих товарів, забезпечити вивезення твердих побутових відходів, охорону майна, підключення до електромережі (у разі необхідності), встановлення біотуалетів.

Суб’єкти господарювання, які мають намір виконувати функції розпорядника ярмарку, повинні протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем публікації, звернутися на ім’я міського голови із відповідною заявою у довільній формі.
 
  • У заяві необхідно вказати: повне найменування суб’єкта господарювання (ПІБ керівника юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця; місцезнаходження юридичної особи або адреса місця проживання фізичної особи-підприємця; контактна інформація).
  • До заяви додаються наступні документи:
–  копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
–  копія паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) (за наявності) для фізичних осіб-підприємців;
–  довідка з повними реквізитами суб’єкта господарювання (юридичної особи або фізичної особи-підприємця) підписана керівником;
–  інформацію щодо досвіду проведення ярмарків (у разі наявності);
–  відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» у довільній формі надати лист-згоду на обробку персональних даних.
 
  • Крім того, на паперових носіях додаються: 
–  схема розміщення тимчасових споруд з прив’язкою до місця дислокації  ярмарку (з назвами прилеглих вулиць, скверів, будівель, тощо ;
–  візуалізація зовнішнього вигляду тимчасових споруд та елементів декору відповідно до тематичної спрямованості ярмарку.
 
З метою прискорення обробки даних претендентів у кандидати на розпорядника ярмарку,  скановану копію вищевказаного пакету документів у форматі PDF або JPG можна надіслати на електронну адресу Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку за посиланням dpsr@citynet.kharkov.ua
 
Відповідальність за достовірність відомостей у документах несе заявник.
 
З моменту реєстрації поданої заяви суб’єкт господарювання набуває статус кандидата у розпорядники ярмарку.
 
  • За день до початку роботи ярмарку, розпорядник надає до Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку інформацію щодо кількості тимчасових споруд, кількості учасників та асортименту товарів, що планується для реалізації.
__________________________________________________________________________________________________________________________
 
Організація ярмарків на території міста здійснюється відповідно до Положення про організацію та проведення ярмарків у м.Харкові, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 20.12.2017 р. № 925/17.