З 23 по 26 серпня поточного року у сквері Стрілка буде організовано святковий ярмарок до Дня міста.
Умови проведення ярмарку
Вид ярмарку:
|
«Фестиваль Go-Go Food»
|
Строк проведення:
|
з 23.08.18 по 26.08.18
|
Режим роботи:
|
з 11:00 до 23:00
|
Загальна кількість учасників:
|
не менше 30 наметів або тимчасових споруд
|
Асортимент товарів:
|
продовольчі та непродовольчі товари, їжа готова до вжитку, сувенірна продукція
|
Умови щодо зовнішнього вигляду:
|
намети сучасного дизайну або інші тимчасові споруди з єдиним стилем оформлення, кожен намет повинен мати вивіску, на якій зазначена назва суб’єкта господарювання
|
Інші умови:
|
розпорядник ярмарку зобов’язаний проводити роботу щодо залучення учасників ярмарку; забезпечувати належний санітарний та протипожежний стан території ярмарку та дотримуватись правил продажу продовольчих товарів, забезпечити вивезення твердих побутових відходів, охорону майна, підключення до електромережі (у разі необхідності), встановлення біотуалетів.
|
Суб’єкти господарювання, які мають намір виконувати функції розпорядника ярмарку, повинні протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем публікації, звернутися на ім’я міського голови із відповідною заявою у довільній формі.
- У заяві необхідно вказати: повне найменування суб’єкта господарювання (ПІБ керівника юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця; місцезнаходження юридичної особи або адреса місця проживання фізичної особи-підприємця; контактна інформація).
- До заяви додаються наступні документи:
– копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
– копія паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) (за наявності) для фізичних осіб-підприємців;
– довідка з повними реквізитами суб’єкта господарювання (юридичної особи або фізичної особи-підприємця) підписана керівником;
– інформацію щодо досвіду проведення ярмарків (у разі наявності);
– відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» у довільній формі надати лист-згоду на обробку персональних даних.
- Крім того, на паперових носіях додаються:
– схема розміщення тимчасових споруд з прив’язкою до місця дислокації ярмарку (з назвами прилеглих вулиць, скверів, будівель, тощо ;
– візуалізація зовнішнього вигляду тимчасових споруд та елементів декору відповідно до тематичної спрямованості ярмарку.
З метою прискорення обробки даних претендентів у кандидати на розпорядника ярмарку, скановану копію вищевказаного пакету документів у форматі PDF або JPG можна надіслати на електронну адресу Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку за посиланням
dpsr@citynet.kharkov.ua
Відповідальність за достовірність відомостей у документах несе заявник.
З моменту реєстрації поданої заяви суб’єкт господарювання набуває статус кандидата у розпорядники ярмарку.
- За день до початку роботи ярмарку, розпорядник надає до Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку інформацію щодо кількості тимчасових споруд, кількості учасників та асортименту товарів, що планується для реалізації.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Організація ярмарків на території міста здійснюється відповідно до Положення про організацію та проведення ярмарків у м.Харкові, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 20.12.2017 р. № 925/17.