30 вересня директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради Вікторія Китайгородська взяла участь у онлайн конференції «Схід України — пріоритети бізнесу задля відновлення».
Захід організовано Національною бізнес коаліцією та Українською радою бізнесу за підтримки Центру міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ).
Під час заходу представники Харківської обласної військової адміністрації, Харківської міської ради та бізнес-спільноти регіону, обговорили ключові проблеми малого та середнього бізнесу, запропонували варіанти рішень, визначили регіональні та національні пріоритети бізнесу на найближчу перспективу.
Як зазначила Вікторія Китайгородська, зараз основна робота органів міської влади направлена на пошук нових шляхів, можливостей, форм співпраці, а також розробку механізмів підтримки та відновлення діяльності підприємців.
Міській владі дуже важливо розуміти та чути думку бізнесу, тому на наступному засіданні координаційної ради з питань розвитку підприємництва при Харківському міському голові будуть розглянуті основні проблемні питання харківського бізнесу та шляхи їх вирішення.
Також вона повідомила, що сьогодні в місті діє Програма підтримки розвитку підприємництва на 2018-2022 роки, в рамках якої у спільній взаємодії з підприємцями було проведено низку заходів, направлених на створення сприятливого бізнес-середовища в Харкові.
«З урахуванням воєнних реалій та потреб підприємців, одним з першочергових завдань міської влади на найближчу перспективу є розробка комплексу заходів, направлених на підтримку та відновлення бізнесу до Програми, термін дії якої буде продовжено до 2027 року. До цього процесу ми активно залучаємо представників бізнес-спільноти Харкова та тісно співпрацюємо з членами координаційної ради з питань розвитку підприємництва при Харківському міському голові.
Тільки у спільній співпраці та взаємодії ми зможемо створити сприятливе середовище для відновлення підприємницької активності та запуску економічних процесів в місті» — зазначила Вікторія Китайгородська.