Карта сайту

На гарячу лінію Центру надання адміністративних послуг надійшло понад 210 тисяч звернень

12.10.2018

В цьому році в Call-Центр Центру надання адміністративних послуг надійшло понад 378 тисяч дзвінків. З цієї кількості більше 240 тисяч адміністраторів вирішили самостійно в телефонному режимі, ще 76 тисяч перевели на виконавців. Крім цього, варто відзначити, що 72 тисячі дзвінків стосувалися саме надання адміністративних послуг. Це в два рази більше, ніж в 2017 році.

Харків'ян найбільше хвилюють питання:

  • реєстрації місця проживання;
  • видачі паспортів;
  • отримання довідки про склад сім'ї;
  • реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців;
  • приватизація.

Відносно роботи управління праці та соціального захисту населення, то з цих питань в Call-Центр надійшло майже 140 тисяч звернень, серед яких:

  • отримання субсидії;
  • соціальні виплати;
  • запис в електронну чергу;
  • первинна документація по соціальним послугам.

Нагадаємо, що ознайомитися з телефонами, за якими надаються консультації, можна на сайті Центру надання адміністративних послуг: https://dozvil.kh.ua