В цьому році в Call-Центр Центру надання адміністративних послуг надійшло понад 378 тисяч дзвінків. З цієї кількості більше 240 тисяч адміністраторів вирішили самостійно в телефонному режимі, ще 76 тисяч перевели на виконавців. Крім цього, варто відзначити, що 72 тисячі дзвінків стосувалися саме надання адміністративних послуг. Це в два рази більше, ніж в 2017 році.
Харків'ян найбільше хвилюють питання:
- реєстрації місця проживання;
- видачі паспортів;
- отримання довідки про склад сім'ї;
- реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців;
- приватизація.
Відносно роботи управління праці та соціального захисту населення, то з цих питань в Call-Центр надійшло майже 140 тисяч звернень, серед яких:
- отримання субсидії;
- соціальні виплати;
- запис в електронну чергу;
- первинна документація по соціальним послугам.
Нагадаємо, що ознайомитися з телефонами, за якими надаються консультації, можна на сайті Центру надання адміністративних послуг: https://dozvil.kh.ua